REKRUTACJA NA ZAJĘCIA W PAŁACU MŁODZIEŻY w roku szkolnym 2017/2018

REKRUTACJA NA ZAJĘCIA W PAŁACU MŁODZIEŻY w roku szkolnym 2017/2018



Dokumenty do pobrania:

DEKLARACJA KONTYNUOWANIA UDZIAŁU W ZAJĘCIACH W ROKU SZKOLNYM 2017-2018 (pdf)

WNIOSEK O PRZYJĘCIE NA ZAJĘCIA 2017-2018 (pdf)

 

TERMINY:

25-31.05.2017 – składanie deklaracji kontynuowania udziału w zajęciach przez dotychczasowych uczestników

POSTĘPOWANIE REKRUTACYJNE:

1-19.06.2017 – rekrutacja nowych uczestników – składanie wniosków wraz z dokumentami

26.06.2017 – ogłoszenie list kandydatów przyjętych i nie przyjętych na zajęcia

3.07.2017 – ostateczny termin składania wniosków o uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata na zajęcia

10.07.2017 – ostateczny termin sporządzenia uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata na zajęcia

17.07.2017 – ostateczny termin wniesienia do Dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej

24.07.2017 – ostateczny termin rozpatrzenia odwołania

POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE

25.07-3.08.2017 – rekrutacja nowych uczestników – składanie wniosków wraz z dokumentami

4.08.2017 – ogłoszenie list kandydatów przyjętych i nie przyjętych na zajęcia

11.08.2017 – ostateczny termin składania wniosków o uzasadnienie odmowy przyjęcia kandydata na zajęcia

16.08.2017 – ostateczny termin sporządzenia uzasadnienia odmowy przyjęcia kandydata na zajęcia

23.08.2017 – ostateczny termin wniesienia do Dyrektora odwołania od rozstrzygnięcia Komisji Rekrutacyjnej

30.08.2017 – ostateczny termin rozpatrzenia odwołania

 Zasady rekrutacji – do pobrania w pdf.